Preguntes freqüents

Hem intentat lliurar-li un enviament certificat i vostè no hi era. Per això li hem deixat un avís a la bústia. A l'avís consta qui l'hi envia, les instruccions per passar-lo a recollir a un dels nostres centres o bé l'informem que ja s'ha realitzat la devolució al remitent. Depèn del servei contractat pel client.

A l'avís que hem dipositat a la seva bústia està especificat el centre Unipost al qual es troba el certificat i l'horari d'atenció. A més, a l'apartat Centres dintre de la web podrà localitzar les oficines Unipost més properes al seu domicili. També hi veurà que s'indiquen les dades de contacte dels centres; d'aquesta manera podrà dirigir-s'hi per consultar l'horari i confirmar que el seu certificat està disponible.

Ens pot fer arribar el seu CV a través de la pàgina web, www.unipost.es, enviant el formulari d'Ocupació. També ens el pot fer arribar via fax al nº 93.223.01.51 o bé a través del correu postal: C/ Pablo Iglesias 16-20, pl. Gran Via Sud, 08908 L'Hospitalet Llobregat, att. Dp. RRHH.

A l'apartat Centres dintre de la web, podrà localitzar les oficines Unipost més properes al seu domicili. També hi veurà que s'indiquen les dades de contacte dels centres, per si vol dirigir-s'hi i fer qualsevol consulta.

Per anotar una recollida, el nostre horari d'atenció al client és de dilluns a dijous, de 8.00 a 18.00 h i els divendres de 8.00 a 17.00 h. El xòfer hi passarà al dia següent laborable, de 9.00 a 14.00 h.

Fem qualsevol tipus de manipulació: impressió del bloc d'adreces, ensobrats, plegats, emborsaments, etc. No dubti a sol·licitar un pressupost al seu assessor comercial o al centre Unipost més proper.

Entre 3 i 4 dies. Depèn de la complexitat i el tipus de feina.

  • Enviaments locals: el 95% en 24 hores i la resta en 48 hores.
  • Enviaments destinats a la xarxa de cobertura (publicitat directa): entre 24 i 96 hores.

Son:

  • Enviaments destinats a la promoció i venda de béns i serveis.
  • Comunicacions que no són de caire personal.
  • Contenen un missatge similar, encara que siguin destinataris diferents.
  • El sobre ha d'estar obert (solapat) o ha de portar impressa la frase: "Per a inspecció postal obrir aquí". A aquest últim cas, el sobre pot estar tancat.

L'oferim la possibilitat d'accedir a les bases de dades que li permetran ampliar els seus llistats de clients. Consulti el seu assessor comercial o el seu centre Unipost més proper.

Consulti el seu assessor comercial, el centre Unipost més proper, trucant al telèfon d'Atenció al Client o a través del nostre formulari de contacte.

  • La Zona A són poblacions amb més de 50.000 habitants i també les capitals de província.
  • La zona B són poblacions amb menys de 50.000 habitants.

No és necessari fer la compra anticipada de segells per part dels nostres clients. El servei que realitzem es factura i els nostres cliens paguen a través de domiciliació bancària, una fórmula molt més senzilla.

Sigui quina sigui la destinació de les cartes, a Unipost ens ocupem de tot. Els enviaments postals que per limitacions legals o de cobertura no poden ser distribuïts a través de la xarxa Unipost, es preparen i dipositen a Correus seguint les seves normes d'embalatge i condicionament.

  • Publicorreu de 1 a 500 g.

Cartes:

  • Enviaments locals fins a 2 kg.
  • Enviaments interurbans fins a 2 kg.

Facturacions mensuals, que han de ser abonades als 30 dies; data d'emissió de la factura a la vista, dia de pagament del client mitjançant rebut bancari domiciliat.

Tenim la capacitat de gestionar les seves devolucions. Li oferim un servei personalitzat perquè pugui realitzar un millor seguiment de les seves campanyes. A més, anem més enllà amb serveis addicionals com la lectura de codis de barres o el subministrament de bases de dades sobre les seves devolucions amb el motiu de les mateixes.

Oferim un servei focalitzat a les empreses, amb una operativa adaptada a les seves necessitats i una clara voluntat de satisfer els nostres clients. Obtindrà un tracte directe i personal, ajustat a la seva companyia, i sempre trobarà resposta a qualsevol consulta que desitgi plantejar-nos.

Rotundament, sí. Pensi que compten amb el recolçament i operativa de DHL Global Mail, el més gran operador postal del món. Podem oferir-li una eficàcia i uns costos sense competència.

 

Centres de servei

Som molt a prop seu. Localitzi aquí el centre de servei més proper al seu domicili.

 

Àrea Taronja de Serveis Online

 

No té usuari i contrasenya?
Sol·liciti'ls aquí